Onsdag!

Nu har jag varit jättedålig på att uppdatera, men ska försöka ändra på det :)

Jag har fått jättesvårt att somna på nätterna, och när jag väl somnat så sover jag jättedåligt och kan vakna mitt i natten och vara hur pigg som helst och inte somna på flera timmar :s Vet inte om det kan bero på graviditeten?

Men iaf nu så är det inte alls lång tid kvar tills min lilla tös ska komma till världen :) Går in i vecka 33 imorgon :D
Längtar som en tok tills jag får hålla i mitt lilla liv :)

Idag har jag ingen aning om vad som händer, blir nog att bara vara hemma och ta det lugnt, jag har ju nästan ingen ork kvar i kroppen nu för tiden och orkar inte göra så mycket. Blir nog kanske att plocka ihop lite kläder och sånt inne på rummet, börjar bli lite för mycket nu :p Sen får jag hoppas på att Niklas kommer hit idag och gör mig lite sällskap :)


Gammal bild! :p
Gammal Bild!


Nu är det inte lång tid kvar tills jag fyller 18! :D

Får se om jag skriver mer senare :)

puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När har du bf? :)

2010-01-06 @ 22:03:49
URL: http://fribor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0